گرمسار ا گزارش عملکرد شهرستان در امر پیشگیری از شیوع بیماری واگیردار

محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار : یکی از بازوان توانمند بهزیستی ، خیرین هستند و در موضوع پیشگیری از ویروس کرونا نیز این عزیزان دست یاری به سمت بهزیستی و جامعه هدف را به گرمی فشرده و اقدام به تهیه و اهدا ۵۰ عدد مایع ضد عفونی پمپی ، ۳۵۰ لیتر مواد ضدعفونی ،۱۲۰۰ عدد ماسک و ۶۰۰ عدد دستمال کاغذی رولی اشاره داشت که کلیه اقلام اهدایی در دو حوزه مراکز و مددجویی توزیع شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار گزارشی از اقدامات و فعالیت های این اداره در امر پیشگیری از ویروس کرونا در ادرات و مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان داد.

محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار گفت : پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و تشکیل کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان و جلسات فرمانداری شهرستان و در اسرع وقت اقدامات این اداره در این خصوص با برگزاری جلسه فوق العاده آغاز شد .

وی افزود : در گام اول کلیه اقدامات و فعالیت های آموزشی ، آگاه سازی و راهکارهای پیشگیری از ویروس کرونا با به حداقل رساندن حضور فیزیکی و استفاده از فضای مجازی در حوزه پرسنلی و مراکز تحت نظارت انجام شد .

ایشان در ادامه : پیرو مصوبه کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان دستور به تعطیلی کلیه مهدهای کودک ، مراکز حرفه آموزی و روزانه توانبخشی بمنظور پیشگیری و ضدعفونی مراکز در ایام تعطیل تا پایان سال صادر شد .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار گفت : در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و پس از انجام اقدامات اولیه اداره بهزیستی شهرستان گرمسار فعالیت های از قبیل ضدعفونی روزانه اداره بهزیستی ، توزیع اقلام ضدعفونی و بهداشتی در بین پرسنل و مراکز تحت نظارت ، ضد عفونی روزانه  مراکز شبانه روزی ، توزیع مایع ضدعفونی و بهداشتی به مددجویان تحت پوشش شهرستان را نیز عملیاتی کرد .

محمد نسیمی در پایان : یکی از بازوان توانمند بهزیستی ، خیرین هستند و در موضوع پیشگیری از ویروس کرونا نیز این عزیزان دست یاری به سمت بهزیستی و جامعه هدف را به گرمی فشرده و اقدام به تهیه و اهدا ۵۰ عدد مایع ضد عفونی پمپی ، ۳۵۰ لیتر مواد ضدعفونی ،۱۲۰۰ عدد ماسک و ۶۰۰ عدد دستمال کاغذی رولی اشاره داشت که کلیه اقلام اهدایی در دو حوزه مراکز و مددجویی توزیع شده است .

کد خبر 14843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد