بسته بهداشتی و پیشگیری از کرونا در بین کودکان کار توزیع شد

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه کودکان کار به دلیل قرارگرفتن در محیط‌های پرخطرنظیر بیماری‌های عفونی ،شیوع ویروس کووید ۱۹ و... در معرض آسیب بوده و نیازمند توجه بیشتر می باشند ، اظهار کرد : اقلام بهداشتی و پیشگیری ازویروس کرونا در بین کودکان کار توسط موسسه مردم نهاد حامی کودکان کار تحت نظارت بهزیستی توزیع شد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی افزود : بسته‌ای از اقلام بهداشتی شامل وایتکس ، ماسک ، محلول ضدعفونی ، دستکش ، بروشور آموزشی همراه با آموزش چهره به چهره توسط تعدادی از نیروهای داوطلب موسسه مردم نهاد حامی کودکان کار تحت نظارت بهزیستی به کودکان کار تحویل داده شد.
محمدی با بیان اینکه در هفته پایانی سال ۹۸ طرح آموزش و اهداء و توزیع اقلام بهداشتی ومواد ضدعفونی کننده برای کودکان کار و خیابان همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز اجرا گردید .      وی خاطر نشان کرد : بااجرای این طرح همکاران اورژانس اجتماعی و خدمات سیار ۱۲۳ در خیابان‌ها به کودکان کار و خیابانی آموزش‌های لازم را جهت پیشگیری از ابتلا و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ارائه داده و جنبه‌های مختلف خطر  این بیماری را به آنهاگوشزد می‌کنند .
 
 

کد خبر 14823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد