هشتمین جلسه کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بهزیستی استان لرستان برگزار شد

هشتمین جلسه کمیته پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا با حضور دکتر کرم یاری مدیر کل بهزیستی استان و کلیه اعضای کمیته برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان لرستان هشتمین جلسه کمیته پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا با حضور دکتر کرم یاری و کلیه اعضای کمیته برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر یاری ضمن تشکر از زحمات همه همکاران در واحدهای مختلف بهزیستی جهت درک اهمیت موضوع و لزوم پیشگیری در خصوص ویروس کرونا گفت: با توجه به اینکه در روزهای آینده با بحران کرونا مواجه هستیم، روسای شهرستانها باید در ثبت اقدامات انجام شده در سامانه گزارشات حوادث طبیعی و بیماریها پیش قدم باشند.
 
دکتر یاری افزود: خوشبختانه با تلاش و اقدامات خوب همکاران در شهرستان ها تاکنون هیچ گونه مورد ابتلا به کرونا در مقیمان مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی لرستان مشاهده نشده است و مراکز بصورت روزانه توسط پرسنل ضدعفونی می گردند.

مدیر کل بهزیستی لرستان همچنین از تهیه ۱۰ هزار جفت دستکش جهت همکاران خبرداد و گفت: ازآغاز بیماری کرونا تا کنون از مشارکت خیرین برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و وسایل مورد نیاز شیرخوارگاه بهره برده ایم.

دکتر یاری آگاه کردن افراد از خطرات و سرعت انتقال بیماری را مهم برشمرد و افزود: اقدامات بسیار خوبی توسط پایگاه های سلامت اجتماعی و تیم های اجتماع محور در راستای مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

وی افزود: اطلاع رسانی به مردم که امن‌ترین پایگاه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خانه می باشد، جلوگیری از انتشار ویروس با رعایت نظافت و شستشوی درست و مکرر دست‌ها، جلوگیری از تجمع و عدم برگزاری مراسمات، توزیع تعداد هزار بروشور با عنوان روش های پیشگیری از کرونا ویروس در محله های حاشیه ای، نصب اطلاعیه و هشدار به مردم و ضرورت رعایت بهداشت در معابر پر رفت و آمد را از اقدامات تیم های جتماع محور برشمرد.

کد خبر 14822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد