۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
بسم الله الرحمن الرحیم

زنجان | پیام هفته بهزیستی


سی و نهمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و تلاش برای برای بهتر زیستن یادآور پویایی و کوشش خستگی ناپذیری است که به پایان نمی رسد و چشم انداز بیکرانه تعالی را در هر نقطه و هر لحظه از حیات خویش جستجو میکند . در این راه ، همراهی یاورانی صدیق و همدلانی مخلص که عشق به همنوع با تارو پود جان آنان پیوند خورده است ، غنیمتی ارزشمند و فرصتی بی نظیر است که بهزیستی استان زنجان همواره از آن بهره مند بوده است .
سازمانی که با رویکرد مددرسانی به نیازمندان جامعه هدف ، در راستای حفظ کیان خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر ، نگهداری و توانبخشی معلولان ، توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر ، با عرض عظیم و با تلاش خالصانه  در این راه مهم به خدمت رسانی جامعه می پردازد .و با نگاه به افق آینده شفافیت ، عقلانیت و نگاه سیستماتیک مسیر تبدیل شدن به سازمانی مطالبه گر را طی می کند و در این میان باید اذعان داشت که نیروهای خدوم و تلاشگر ، رهروان راستین قافله انبیا ، اولیاء خداوند متعال می باشند . چرا که همواره در تاریخ بشریت ، کمک رسانی به انسانها ، محور و اساس زندگی کسانی بوده که عشق و دلداگی به خداوند متعال را داشته اند .
اینجانب بر خود فرض می دانم فرا رسیدن هفته بهزیستی را به همه مهرورزان فداکار ، مدیران ، کارشناسان ، مددکاران و به خصوص جامعه هدف بهزیستی استان زنجان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
محمد محمدی
مدیر کل بهزیستی استان زنجان

کد خبر 1480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد