عید امسال با روشهای متفاوت به یاری مددجویان بهزیستی بشتابیم

باتوجه به شرایط بهداشتی پیش آمده در آستانه حلول سال نو مدیرکل بهزیستی استان قم راههای کمک به مددجویان ومراکز بهزبستی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم دکتر مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم ضمن تقدیر از مساعدتهای مستمر بانیان خیر،نیکوکاران و مردم نوع دوست استان خصوصا در مناسبتهای خاص مانند شب عید افزود:متاسفانه به دلایل شرایط بهداشتی امسال امکان برگزاری مراسم سفره هفت سین در مرکز شیرخوارگاه صدف باحضور مسولین ارشد استان و خیرین و عموم ایتام و فرزندان بهزبستی میسر نیست و از طرفی بازدیدهای معمول نوروزی کلیه مراکز شبانه روزی سالمندان ،معلولین و... هم لغو گردیده است و پذیرش هرگونه غذای آماده ،خواروبار و... به صورت فله و باز در مراکز ممنوع است.

مدیر کل بهزیستی قم افزود با عنایت به شرابط پیش آمده ونیاز مبرم مراکز و افت مشارکتهای مردمی در یک ماه گذشته ، بهترین روش کمک به ایتام ،فرزندان بی سرپرست، معلولین، سالمندان ، آسیب دیدگان اجتماعی و نیازمندان استفاده از روشهای پرداخت الکترونیک است لذا به همین منظور مردم سخاوتمند استان می توانند از

 طریق شماره موبایل پیمنت #9090*741* و همچنین شماره حساب متمرکز مشارکتهای مردمی بهزیستی قم    4176034541886999  یا شماره حساب 5490909031 بانک ملت کمکهای نقدی خود را جهت تامین مایحتاج مراکزاعم از پوشاک عید،خواروبار، اقلام بهداشتی وضدعفونی و... واریز نمایند .

پهلوانی در خاتمه افزود با عنایت به تدابیر پیشگیرانه و کنترلی اعمال شده و مجاهدت پرسنل ،کارشناسان، مربیان و مراقبین مراکز و آسایشگاه ها و ... تا امروز هیچگونه ابتلا به این بیماری در مراکز مشاهده نشده است و جا دارد از خدمات ارزنده این قشر مجاهد و گمنام که عهده دار نگهداری ، توانبخشی ،  مراقبت و درمان بیش از دو هزار نفر از سالمندان ،معلولین، بیماران روانی و کودکان بی سرپرست هستندقدردانی ویژه نمود .

کد خبر 14787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد