طرح پیشگیرانه ابتلا به کرونا ویژه کودکان کار و خیابان در سراسر کشور اجرا می شود

رییس سازمان بهزیستی کشور از اجرای «طرح آموزش و اهدای اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده برای کودکان کار و خیابان جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا» با مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در هفته پایانی سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر وحید قبادی دانا، با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح مبلغ ۵ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان اختصاص داده شده است، گفت: در این طرح همکاران سازمان در اورژانس اجتماعی سراسر کشور در سطح خیابان‌ها به کودکان کار و خیابان آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از ابتلا و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خواهند داد و جنبه‌های مختلف خطر برای این بیماری را گوشزد خواهند کرد.

وی افزود: همچنین در این طرح قرار است روش‌های پیشگیری و جلوگیری از آلودگی و گسترش ویروس به کودکان کار و خیابان آموزش داده شود.

به گفته رییس سازمان بهزیستی کشور، در خلال این طرح، بسته‌های اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده برای استفاده شخصی این قشر در اختیارشان قرار داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح توسط همکاران سازمان در اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی و با همکاری فعالان سازمان‌های مردم نهاد فعال در امور کودکان کار و خیابان انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: این طرح با رویکرد کاهش آسیب و جلوگیری از افزایش شیوع و بروز بیماری کرونا ویروس درسطح  کشور اجرا خواهد شد.

کد خبر 14782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =