اهمیت آموزش و فرهنگسازی در پیشبرد اهداف پیشگیرانه

جلسه پیشگیری از کرونا ویژه کودکان کار و خیابانی و مناطق حاشیه نشین بصورت ویدئو کنفرانس در ادارات بهزیستی استان‌ها با حضور دکتر مسعودی فرید معاون امور اجتماعی و دکتر نفریه معاون امور توانبخشی و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر دار سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر گوهردهی با اشاره به هزینه کرد ۲۰۰ میلیون تومان از منابع استانی جهت فعالیت های پیشگیرانه اورژانس اجتماعی گفت : این مبلغ جهت تهیه بسته های بهداشتی ، توزیع و آموزش، توسط همکاران بهداشت و روان در مناطق حاشیه هزینه شده است .
وی خاطرنشان کرد: حدود ۲۵۰ کودک کار نیز تحت پوشش بهزیستی است که به کمک خیرین لوازم بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش در اختیار این عزیزان قرار گرفته است.
مدیر کل بهزیستی مازندران با تاکید بر اهمیت آموزش و فرهنگسازی در پیشبرد اهداف پیشگیرانه تصریح کرد : بهزیستی مازندران در همین راستا دو دستورالعمل آموزشی جهت ساماندهی و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا ویژه ساکنین مناطق غیررسمی و کودکان کار تهیه کرده است ضمن اینکه سایر  دستگاه های اجرایی نیز در این دو حوزه فعالیت های خود را دنبال می‌کنند.

کد خبر 14764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد