بسیج تمام امکانات برای پیشگیری از شیوع بیماریهای حاد تنفسی در تعطیلات

مدیرکل بهزیستی استان از بسیج تمام امکانات برای پیشگیری از شیوع بیماریهای حاد تنفسی در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیرکل بهزیستی استان در پنجمین جلسه هماهنگی پیشگیری از شیوع بیمارهای حاد تنفسی گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده تاکنون مشکل خاصی در مراکز تحت نظارت گزارش نشده است. 

حمیدرضا الوند گفت در ادامه را نیز این آمادگی باید حفظ و تمامی مرازک بخصوص مراکز شبانه روزی آمادگی اقدامات مداخله ای را در صورت بروز مشکل داشته باشند. 

الوند خاطر نشان کرد در تمامی شهرستان ها یک نفر از معاونین بعنوان مسئول معین و یک مرکز معین جهت پیگیری و جابجایی مددجویان در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه مرخصی تمامی مسئولین لغو در ایام تعطیل نیز 2 نفر در ستاد بهزیستی استان و ادارت شهرستان ها در آماده باش خواهند بود. 

مدیرکل بهزیستی استان گفت: اجرا کردن دستوالعمل های ابلاغی ضرورتی است که می بایست ضمن توجه و اجرا در تمامی مراکز، به شدت و دقت بالا رصد شوند. 

رئیس کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر بهزیستی استان گفت: تمام مرخصی مددجویان در این ایام هم لغو و اگر خانواده ای اصرار داشته باشد که مددجویی را مرخص نماید می بایست با اخذ دستور قضایی و تسلیم تعهدنامه کتبی اقدام به این کار کند  و تا زمان عادی شدن شرایط مراکز از پذیرش مجدد مددجویان معذور خواهند بود. 

کد خبر 14755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد