چهارمحال وبختیاری | همزمان با هفته بهزیستی فعالیتهای مشاوره و خدمات پیراپزشکی رایگان است

همزمان با هفته بهزیستی فعالیت های بهزیستی از جمله خدمات مشاوره و خدمات پیراپزشکی در مراکز تحت نظارت بهزیستی به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری، مدیر بهزیستی شهرستان سامان گفت:همزمان با هفته بهزیستی فععالیت های بهزیستی از جمله خدمات مشاوره و خدمات پیراپزشکی در مراکز تحت نظارت بهزیستی به صورت رایگان انجام می شود.
محمدی افزود :استقبال از خدام حرم رضوی و هم زمان تقدیر از 2نفر از معلولین نخبه و موفق و همچنین دیدار خدام رضوی با مددجوبان و توانخواهان در یکی از مراکز با تعامل و مشارکت تمامی مراکز از دیگر برنامه های این هفته است. 
به گفته وی، راه اندازی و گسترش سیستم اتوماسیون اداری در سطح کارشناسان بهزیستی شهرستان به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ، برقراری میز خدمت و پایگاه سلامت در آیین نماز جمعه با تعامل و مشارکت تنگاتنگ سازمان تامین اجتماعی شهرستان سامان و نصب بنر اطلاع رسانی آغاز هفته بهزیستی و فعالیت های متنوع این سازمان از دیگر برنامه های این هفته در سطح شهرستان است.

محمدی از برگزاری نمایشگاه دستاورد ها و توانمندی توانخواهان و مددجویان بهزیستی در سالن شهرداری،تقدیر از پرسنل خدوم بهزیستی شهرستان و مدیران و کارکنان مراکز و موسسات تحت نظارت از دیگر برنامه های هفته بهزیستی است.

کد خبر 1475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد