پیام دکتر اسداله حیدری مدیر کل بهزیستی استان البرز به مناسبت روز شهیدان والا مقام

شهادت، کلاس همیشه دایر حرکت است که تمامی انسان ها را در هر برهه زمان، در خویش ثبت نام می کند و شهدا ، محصلان برگزیده این مدرسه اند.

دکتر اسداله حیدری مدیر کل بهزیستی استان البرز به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا پیامی بدین مضمون صادر کرد:

خورشید، بزرگ ترین مؤذن صبح است و شهید، والاترین مکبر آزادگی؛ و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود؟!

آری! رهایی، محصول دل سپردگی مردان جهاد، به عالمی فراتر از خاک است؛ محصولی که توازن عقل های زمین را درهم می شکند. پس سلام بر شهدا که ایستاده می میرند.

چه می شود که خون حامل زلال ترین پیام ها در تاریخ می ماند؟ بی تردید، پاسخ را باید در این حقیقت جست که شهدا، تفسیر مجسم باران، بر شوره زار غفلت زمین اند… و راز جاری ماندن شهدا، چیزی جز جوشیدن از چشمه ای به نام عشق نیست.

شهادت، کلاس همیشه دایر حرکت است که تمامی انسان ها را در هر برهه زمان، در خویش ثبت نام می کند و شهدا ، محصلان برگزیده این مدرسه اند.

اینجانب فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) را خدمت تمام مردم شریف بالاخص جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم مدد و عنایت ویژه شهدا، اکسیر موثر در انجام وظیفه همه خادمان در این نهاد آرمانی و انقلابی گردد.

کد خبر 14732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد