جلسه ویدئو کنفرانس کشوری با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کورنا دربین کودکان کار برگزار شد

در راستای حمایت از کودکان جلسه ویدئو کنفرانس کشوری با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کورنا دربین کودکان کار در حضور دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر ،در راستای حمایت از کودکان کار و برنامه ریزی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کورنا دربین این کودکان در قالب طرح چهره به چهره و توزیع بسته های بهداشتی و آموزشی،جلسه ویدئو کنفرانس کشوری با حضور کلیه اعضای شورای معاونین ادارات کل بهزیستی استان های کشور با حضور دکتر نفریه معاونت توانبخشی و دکتر فرید معاونت امور اجتماعی بهزیستی کشور برگزار شد .

دکتر حاجیونی با اشاره به هشدارهای سازمان بهداشت جهانی درباره ابتلای کودکان کار به کرونا و نیز اهمیت خودداری از حضور این کودکان در اماکن عمومی گفت:کودکان کار در حالت عادی به سبب شرایط زندگی سخت در معرض انواع و اقسام آسیب ها و بیماری ها هستند و شرایط حاد امروز به این مسئله دامن زده است وکودکان کاروخیابان درمعرض ابتلا به این بیماری قرار دارند.

وی در ادامه بیان داشت با اجرای طرح چهره به چهره این کودکان و توزیع بسته های بهداشتی و آموزشی میتوان از شیوع این بیماری در میان این کودکان تا حدی جلوگیری کرد.

لازم به ذکراست امیدمحمد نژاد معاون پشتیبانی، منصوراحمدی معاونت اموراجتماعی ، محبوبه دهقانی معاونت توابخشی بهزیستی استان نیز در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 14718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد