در رسانه| تولید روزانه هزار دست پوشاک بیمارستانی در مرکز ماده 16کبودرآهنگ

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: در کارگاه تولید پوشاک بیمارستانی مرکز درمان و کاهش آسیب معتادان شهرستان کبودرآهنگ روازنه هزار دست لباس بیمارستانی تولید می‌شود.

حجت‌اله حاتمی، مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: خط تلفن «۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی» هر روز از ساعت هشت الی ۲۰ آماده پاسخگویی به مردم در ارتباط با شیوه‌های کاهش، کنترل و مهار استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا است.
دبیر شورای فرهنگی اداره بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه کارشناسان سامانه ۱۴۸۰ روش‌های مقابله با استرس و اضطراب را به خوبی آموزش دیده‌اند، گفت: هم اکنون استرس کرونا، وسواس در رعایت بهداشت، خودبیمارانگاری و شایعه درباره کرونا همپای خود ویروس، سلامت برخی از شهروندان را تهدید می‌کند که بهزیستی نیز با ارائه خدمات مشاوره‌ای قصد دارد سهم بیشتری در شکست دادن سریعتر کرونا داشته باشد.
حاتمی اشاره‌ای به ضرر و زیان تعطیلی مهدکودک‌ها، در پی شیوع ویروس کرونا داشت و گفت: از آنجا که مهدهای کودک این مجموعه اکثرا استیجاری بوده و موظف به پرداخت حقوق پرسنل هستند با تعطیلی‌های حاصل از کرونا تسهیلات کم بهره دریافت می‌کنند.
مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان، ابراز کرد: قرار است تسهیلاتی به مهدهای کودک تعلق گیرد، زیرا در غیر این صورت به سمت ورشکستگی می‌روند.
وی ابراز کرد: در مرکز درمان و کاهش آسیب معتادان شهرستان کبودرآهنگ، کارگاه تولید پوشاک بیمارستانی بیش از پیش فعال شده است، این کارگاه از تیر ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است که این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا، ظرفیت تولید خود را افزایش داده است.
حاتمی ادامه داد: در این کارگاه ۸ تن از معتادان بهبود یافته به صورت ۱۲ ساعته مشغول به کار هستند که روزانه هزار دست لباس بیمارستان تولید می‌شود، گفتنی است این مرکز توانسته بخشی از پوشاک بیمارستانی استان همدان و البرز را تأمین کند.
وی ابراز کرد: این کارگاه سومین کارگاه تولیدی بعد از تولید جوراب، لباس زیر و سفال است که در این مرکز راه‌اندازی می‌شود و درآمد حاصل از این تولیدات به حساب خود مددجویان و خانواده‌های آنان واریز می‌شود.

کد خبر 14705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد