با ادامه بحران والدین موظف‌ هستند انصراف خود را کتبا به مهدها اعلام کنند

معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس :تداوم شیوع ویروس کرونا مهدهای کودک را به تعطیلی کشانده است،

معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس گفت: تداوم شیوع ویروس کرونا مهدهای کودک را به تعطیلی کشانده است؛ در چنین وضعیتی پرداخت شهریه اسفندماه بر اساس قرارداد بر عهده خانواده‌هاست و با ادامه بحران والدین موظف‌ هستند انصراف خود را کتبا به مهدها اعلام کنند.

معصومه فروتن  گفت براساس بند ۹ و تبصره ۲ ذیل ماده ۸ و بند ۸ قرارداد مابین خانواده‌ها و مهدهای کودک، درصورت موارد بحرانی مانند بیماری‌های واگیر که مهدها به اجبار تعطیل می‌شوند، شهریه به‌صورت کامل اخذ خواهد شد.
وی افزود: همه مهدهای کودک از طریق فضای مجازی با والدین در تماس هستند و کودکان رها نشده‌اند؛ همچنین این تعطیلی از ناحیه دولت بوده است.
معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس عنوان کرد: خانواده‌ها باید پیش از آغاز ماه جدید به‌صورت کتبی به مدیر مهدکودک اعلام کنند که خواستار فسخ قرارداد هستند.
فروتن با اشاره به ادامه شیوع ویروس کرونا در کشور بیان داشت: براساس آنچه عنوان شد، خانواده‌ها درصورت ادامه شیوع بیماری باید خود نیز نیامدن فرزندانشان به مهدها اطلاع دهند تا مهدهای کودک نیز تکلیف خود را بدانند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس ابراز امیدواری کرد خانواده‌ها و صاحبان امتیاز مهدهای کودک ضمن رعایت اصول اخلاقی وجدانی در این شرایط حساس و بحرانی با یکدیگر تعامل و همیاری مناسب داشته باشند تا با سربلندی وسلامتی بر این بحران فائق آییم.
وی همچنین ابراز داشت: سازمان بهزیستی کشور با رایزنی‌های لازم تسهیل برای تسهیل امور مهدهای کودک در ماه‌های پیش رو اقدام خواهد کرد.

کد خبر 14701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد