سمنان ا بازدید مدیرکل از مرکز مداخله در بحرانهای اجتماعی

مدیرکل بهزیستی استان : رعایت موارد بهداشتی ، پیشگیری و تدابیر خود مراقبتی و آموزش در مرکز مداخله در بحران های اجتماعی یکی از مهمترین اقدامات باید قرار گیرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر دار اداره کل بهزیستی استان سمنان از مرکز مداخله در بحرانهای اجتماعی شهرستان سمنان بازدیدی را داشت .

در این بازدید مدیرکل را سید نظام الدین زرگری دبیر کمیته پیشگیری و نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان همراهی می کردند .

بازدید و دیدار با کارشناسان خط اورژانس اجتماعی  ۱۲۳ ، واحد نگهداری موقت کودکان خیابانی و کاهش طلاق در مرکز مداخله در بحران بخش های بازدید مدیرکل و هیات همراه بود . ایزدپور در این بازدید ضمن اطلاع یابی از مشکلات و شرح گزارش اقدامات و فعالیت های این مرکز به سوالات و مشکلات کارشناسان پرداختند .

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در بازدید از مرکز مداخله در بحران شهرستان سمنان گفت : رعایت موارد بهداشتی ، پیشگیری و تدابیر خود مراقبتی و آموزش در این مرکز یکی از مهمترین اقدامات باید قرار گیرد . ایشان در ادامه ابراز داشت : مسائل خانوادگی ، همسر آزاری ، فرار از منزل  ، خودکشی ، کودکان کار و خیابانی و ... بیشترین آمار تماس با خط ۱۲۳ دارد و انتظار می رود کارشناسان متخصص این خط اقدامات لازم را با نهایت دلسوزی و پشتکار پیگیری و به سرانجام برسانند .

وی افزود : خط 123 سازمان بهزیستی کشور در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا در کشور با دار بودن کادری متخصص و متعهد نیز آمادگی لازم بمنظور ارائه خدمات به آحاد جامعه دارد و افراد می توانند با شماره گیری خط 123 از خدمات این مرکز استفاده نمایند .

در ادامه این دیدار کارشناسان مرکز از کمبود ماسک در شرایط فعلی گله داشتند که با پیگیری سریع مدیر کل  و معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اقلام بهداشتی و ماسک ، سهیمه ی ویژه برای مرکز اختصاص و تا پایان حضور مدیرکل و هیات همراه در مرکز تحویل کارشناسان شد . 

کد خبر 14700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد