حمایت از معلولان ایلامی با پرداخت کمک هزینه تامین لوازم بهداشتی

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا جمعی از معلولان زیرپوشش این سازمان کمک هزینه تامین لوازم بهداشتی و ضد عفونی دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، فرخ لقا جمشیدزاده با اعلام این خبر افزود: این کمک هزینه به معلولان دریافت کننده حق پرستاری، افراد دارای آسیب ضایعه نخاعی، خانواده محور (مراقبان غیر رسمی) و همچنین شماری از معلولان شدید و خیلی شدید بصورت متمرکز از سوی سازمان بهزیستی کشور واریز شده است.

وی ادامه داد: سرانه مبلغ واریزی برای هر یک از این معلولان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

معاون توانبخشی بهزیستی ایلام یادآور شد: همچنین اعتبار مورد نیاز برای ضدعفونی مراکز شبانه روزی بهزیستی ایلام به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تامین و به حساب این مراکز واریز شده است.

جمشیدزاده افزود: این اعتبار به حساب ۶ مرکز شبانه روزی این سازمان در سراسر استان ایلام واریز شده است.

وی تاکید کرد: سرانه اعتبار واریز شده به ازای هر مددجو ۳۰۰ هزار ریال است که برای ۳۳۰ نفر از مددجویان شامل سالمندان و افراد دارای معلولیت که در این مراکز نگهداری می شوند، واریز شد.

به گفته معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام، بر اساس اعلام به مراکز شبانه روزی این اعتبار باید صرف خرید وسایل بهداشتی و انجام مراقبت های لازم برای ارتقای سلامت مددجویان نگهداری شده در این مراکز شود.

کد خبر 14696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد