انتصاب ا سرپرست جدید بهزیستی شهرستان اسدآباد منصوب شد

مدیر کل بهزیستی استان طی حکمی مرضیه نانکلی را به عنوان سرپرست بهزیستی شهرستان اسدآباد منصوب و از زحمات اکبر احمدی منش در دوران تصدی سرپرستی بهزیستی شهرستان تقدیر به عمل آورد .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اسد آباد مراسم تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی شهرستان اسد آباد  با حضور مدیر کل بهزیستی استان ، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و موسسات خیریه، مسئول دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی،  مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی استان و همکاران شهرستان  برگزارشد.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از زحمات آقای احمدی منش در زمان تصدی سرپرستی بهزیستی شهرستان و تبریک به سرپرست جدید، آقای احمدی را از کارکنان خدوم بهزیستی برشمرد و گفت: حسن خلق ایشان زبانزد همه همکاران شهرستان و ستاد بهزیستی استان بوده است. 

حمیدرضا الوند تغییرات مدیریتی را لازمه ایجاد پویایی و تحرک برشمرد و گفت: امیدواریم با حضور خانم نانکلی بعنوان مدیر خانم که البته دارای سوابق مدیریتی نیز هستند ضمن تقویت نقاط قوت موجود در جهت بهبود سطح عملکردی شهرستان تلاش بیشتری صورت پذیرد. 

عبدی کوند معاون سیاسی امنیتی فرماندارنیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چند ساله اکبر احمدی منش و همچنین آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید در سمت رئیس بهزیستی شهرستان خدمت در بهزیستی را خدمت با آل الله قلمداد کرد و گفت: کار در بهزیستی به نوعی عبادت محسوب می شود و اجر دنیوی و اخروی آن نزد قادر متعال محفوظ است. 

کد خبر 14686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد