در آستانه سال جدید؛
کمک های خیرین زنجانی به فرزندان بهزیستی تحویل داده شد

زنجان | مدیر بهزیستی شهرستان زنجان از کمک نقدی یک میلیارد و ششصد میلیون ریالی خیرین زنجانی خبر داد و افزود : بهزیستی کودکان و نوجوانان واجد شرایط را با شیوه‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌دهد که شامل مواردی چون کودکان رها شده توسط والدین بدسرپرست و یا بی‌سرپرست بودن کودک است  که در این صورت حضانت آن‌ها با بهزیستی بوده و به صورت شبانه روزی در مراکز تحت پوشش بهزیستی نگهداری می‌شوند .



به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان سید رزاق منافی با اشاره به لزوم شفاف سازی جایگاه‌های هزینه کرد کمک های خیرین گفت‌: مبالغ اهدایی خیرین صرف تامین پوشاک 290 نفر از امدادبگیران و فرزندان شبانه روزی تحت پوشش بهزیستی شهرستان زنجان  شد که این اقلام خریداری و تحویل مراکز و مددجویان گردید .
وی در مورد مشوق‌هایی که هر ماه به کودکان ارائه می‌شود، گفت: هزینه‌ای تحت عنوان یارانه مراکز بصورت ماهیانه نزدیک به ۵ میلیون ریال برای هر کودک تحت پوشش در نظر گرفته شده و به مراکز پرداخت می‌شود و در این میان نقش کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین برجسته است.
وی اظهار کرد : یکی از اقدامات سازمان بهزیستی فراهم کردن بستر و زمینه برای مشارکت‌های مردمی و ورود سازمان‌های مردمی است که هر ساله خیرین استان با مشارکت در اهداء کمک های نقدی و غیر نقدی به مددجویان بهزیستی کمک های شایان توجهی در این راستا دارند.
وی افزود : رسیدگی به وضعیت تحصیل ، اشتغال (بویژه مشاغل خانگی ) ، آموزش های حرفه ای ، ورزش ، تقویت باور وایمان ، از جمله نکات بارز خدمات بهزیستی در خانه های نگهداری است .
منافی با اشاره به کمک رسانی هدفمند و دقیق بهزیستی به مددجویان عنوان کرد : بهزیستی امکان مشارکت در برخی خدمات خود را برای خیرین و نیکوکاران فراهم آورده است. مشارکت در این خدمات بسیار متنوع است و تمام افراد اعم از حقیقی یا حقوقی بنا به تخصص، توانایی و علاقه خود میتوانند در این امر مهم شرکت کنند .
وی یادآور شد: از تمامی خیرین دعوت می شود تا با مشارکت در کمک های خیرخواهانه در آستانه عید نوروز مددجویان را در این کار خداپسندانه یاری کنند.
 
 

کد خبر 14680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد