در رسانه/ فعالیت صدای مشاور بهزیستی ایلام تا ساعت ۲۲ تمدید شد

ایلام- ایرنا- معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی ایلام گفت: به منظور خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم و کاهش اضطراب و استرس ناشی از ویروس کرونا مدت زمان فعالیت مرکز صدای مشاور این سازمان به ساعت ۲۲ افزایش یافت.

فرمان عزیزنیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این مدت زمان فعالیت این مرکز از ساعت ۸ تا ۲۰ بود که از امروز ساعت فعالیت صدای مشاور ۱۴۸۰ این اداره کل به ساعت ۲۲ افزایش یافته است.

وی ادامه داد: به همین منظور کارشناسان و روانشناسان مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ این اداره کل با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و به منظور کاهش تنش های روانی بین مردم آماده پاسخگویی به عموم  هستند.

معاون اداره کل بهزیستی ایلام تاکید کرد: عموم مردم از سراسر استان می توانند با تماس رایگان با خط مشاوره تلفنی «۱۴۸۰» خدمات مشاوره و روانشناختی مورد نیاز دریافت کنند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با شناسایی ۲ مورد جدید ابتلا به کرونا، آمار کنونی مبتلایان در استان ایلام به ۱۳ نفر رسید.

کد خبر 14672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد