مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با صدور پیامی درگذشت دکتر محمدرضا راه چمنی را تسلیت گفت

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان درگذشت پیشکسوت عرصه خدمت رسانی به مردم، بویژه جامعه هدف بهزیستی، مرحوم دکتر محمد رضا راه چمنی، را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مرضیه فرشاد با صدور پیامی درگذشت پیشکسوت عرصه خدمت رسانی به مردم، بویژه جامعه هدف بهزیستی، مرحوم دکتر محمد رضا راه چمنی، را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت مرحوم دکتر محمدرضا راه چمنی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و رئیس اسبق سازمان بهزیستی کشور موجب تأسف و تأثر قلبی اینجانب و همکاران بهزیستی استان گردید.
دکتر راه چمنی از چهره های خدوم و دلسوز در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی بود که با حضور موثر خود کارنامه درخشانی را در راه خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی بویژه جامعه هدف بهزیستی بر جای گذاشت که این امر در خاطره تاریخی میهمن اسلامی ماندگار خواهد ماند.
مرحوم راه‌چمنی سال‌ها در کسوت ریاست سازمان بهزیستی کشور یاور طبقات ضعیف، محرومان و مستضعفان جامعه بود و تلاش های فراوان وی، خدمات ماندگار و ارزنده ای از جمله تصویب قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، تدوین شیوه نامه ساماندهی کودکان خیابانی و تصویب بسیاری از دستورالعمل های مراکز توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی را به یادگار گذاشت.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان بهزیستی استان اصفهان، خانواده بزرگ بهزیستی استان از جمله توانخواهان، مدیران و کارکنان مراکز دولتی و غیر دولتی و خیرین گرانقدر، این ضایعه اسفناک را  به جامعه قانونگذاری و همکاران در بهزیستی کشور و بویژه خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض می نمایم. از خدواند برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی را مسئلت دارم و امیدوارم تلاش‌های وی در سازمان بهزیستی چراغی پرفروغ برای وی باشد.

                                                                                                                                                                          دکتر مرضیه فرشاد
                                                                                                                                                                  مدیر کل بهزیستی استان اصفهان
                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                           

کد خبر 14670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد