اجرای طرح مداخلات حمایتی- روانی بهزیستی استان کرمانشاه در خصوص ویروس کرونا

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و لزوم انجام مداخلات مشاوره ای جهت ایجاد آرامش روانی درجامعه ،بهزیستی استان کرمانشاه طرح مداخلات و حمایت های روانی- اجتماعی در خصوص بحث کرونا را آماده نموده که در صورت تایید و موافقت جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دیدار دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با دکتر الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نجفی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، رخصی مدیرکل کمیته امداد، معاونین اجتماعی و پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه در محل دفتر معاون سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد، دکتر رضوان مدنی ضمن تشکر از زحمات و حمایت‌های استانداری در راستای اجرای برنامه های بهزیستی، گفت: یکی از وظایف ذاتی بهزیستی تلاش برای آرامش روانی و اجتماعی جامعه در مواقع بروز بحران می باشد که این امر با حمایت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی محقق می‌گردد.

 دکتر رضوان مدنی گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و لزوم انجام مداخلات مشاوره ای جهت ایجاد آرامش روانی درجامعه ،بهزیستی استان کرمانشاه طرح مداخلات و حمایت های روانی- اجتماعی در خصوص بحث کرونا را آماده نموده که در صورت تایید و موافقت جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ گردد.

 وی اظهار داشت: مدت اجرای طرح مذکور از ۱۵ اسفند ماه ۹۸ تا آخر خرداد ماه ۹۹ می باشد.

کد خبر 14633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد