استفاده از ظرفیت خیرین در پویش «صیانت از سلامت مددجویان»

نهمین جلسه ستاد پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران و کلیه اعضای ستاد و تمامی روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر گوهردهی با اشاره به افزایش شیوع در استان، اتحاد  و انسجام و رعایت روش های مختلف پیشگیرانه را راهکار عبور از این بحران دانست و گفت : بهزیستی مازندران از هر ایده و نظری که میزان آسیب پذیری پرسنل و جامعه هدف را کاهش دهد استقبال می‌کند.
وی با اشاره به احتمال افزایش شیوع در مناطق حاشیه و سکونتگاه های غیررسمی، کمپ ها و مراکز نگهداری افزود : ویزیت و غربالگری روزانه پزشک مراکز و  بازدید و نظارت بر کمپ ها با جدیت دنبال شود .
مدیر کل بهزیستی مازندران با تاکید بر عدم پذیرش موارد جدید در سایر مراکز تصریح کرد : با توجه به تعاملات صورت گرفته مقرر شد  کارشناسان مراکز بهداشت و درمان، علوم پزشکی  و ستاد مبارزه با مواد مخدر برای بازدیدهای شهرستانی از کمپ ها کارشناسان بهزیستی را همراهی کنند.
دکتر گوهردهی بر رعایت اصول اولیه اقدامات پیشگیرانه توسط نیروی انسانی تاکید و اذعان کرد : بررسی وضعیت سلامت جامعه هدف در روستاهای استان را با  استفاده از ظرفیت شوراهای روستا، دهیاران، ائمه جماعت و فعال کردن کمیته زیستی در این مناطق، بصورت جدی دنبال کنید .
وی با اشاره به غیرفعال شدن سامانه تصمیم با هماهنگی  سازمان بهزیستی جهت جلوگیری از مراجعه حضوری به مراکز مشاوره خاطرنشان کرد:مصوب شده برای جلوگیری حداکثری از حضور فیزیکی ارباب‌رجوع ، کلیه استعلامات و پاسخ آن در بستر دولت الکترونیک صورت گیرد.
مدیر کل بهزیستی مازندران همچنین با اشاره به راه اندازی پویش صیانت از سلامت مددجویان تشریح کرد: در این پویش با شناسایی خیرین در سطح استان ،از ظرفیت این عزیزان در رفع مایحتاج لازم جهت مقابله با شیوع کرونا و کمک به جامعه  هدف بهزیستی بهره مندمیشویم .

کد خبر 14625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد