چهارمین نشست کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار در گلستان

چهارمین نشست کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار صبح امروز دوشنبه 19 اسفندماه باحضور دکتر غفاری –مدیرکل و رئیس این کمیته و سایر اعضاء جلسه در محل دفتر مدیرکل برگزارشد.

دراین جلسه مدیرکل بهزیستی استان و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته  توسط معاون توانبخشی ودبیر کمیته ،جانشین و مشاور مدیرکل و مسئول روابط عمومی ، بر اهمیت موضوع و لزوم پیگیری و اجرای دستورالعمل های بهداشتی اشاره نمود.
دکتر غفاری  ضمن تاکید بر رعایت تمامی اصول پیشگیری و شرکت در دوره های آموزشی توسط تمامی کارکنان گفت: تا پایان رفع بحران، کلیه مراکز بایستی مطابق با دستورالعمل های ابلاغی مورد بازدید و نظارت قرار گیرند ودر این رابطه ارتباط و هماهنگی های لازم با مراکز بهداشت تابعه جهت حضور،  بعمل آید.
درادامه معاون توانبخشی و دبیر کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار به تشریح اقدامات و اجرای مصوبات قبلی در واحدهای اداری ،شهرستانها و تمامی مراکز و موسسات غیردولتی تحت نظارت در سراسر استان پرداخت.
دکتر دهقان از جمله اقدامات بهداشتی ،اداری وپیشگیرانه در راستای جلوگیری از انتشار ویروس"کووید-19" را خرید مواد ضد عفونی کننده و دستکش جهت کلیه همکاران، ضد عفونی کردن روزانه  مراکز وادارات بهزیستی  ،تشکیل کمیته دور کاری، رسیدگی به تقاضا و درخواست مسئولین فنی مراکز جهت تعطیلی مرکز ،مکاتبه و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و درخواست تهیه لوازم بهداشتی ، ماسک و دستکش جهت توزیع در ادارت، مراکز و جامعه هدف  ساکن مناطق کم برخوردار و اطلاع رسانی ، ساخت موشن گرافی و کلیپ وانتشار ان در فضای مجازی و سایت استانی عنوان نمود.

 

کد خبر 14611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد