بهزیستی برای کاهش بحران اضطراب کرونا مشاوره رایگان ارائه می دهد

ستاری گفت: بهزیستی استان برای کاهش بحران اضطراب کرونا مشاوره رایگان ارائه می کند و عموم شهروندان می توانند با تماس شماره ۱۴۸۰ و ۱۲۳ از خدمات مشاوره ای این مراکز بهره مند شوند.

بهزاد ستاری گفت: برخورد منطق با شیوع بیماری کرونا یک راهکار مناسب برای جو روانی حاکم در خصوص این بیماری است.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: بهزیستی استان برای کاهش بحران اضطراب کرونا مشاوره رایگان ارائه می کند و عموم شهروندان می توانند با تماس شماره 1480  و 123 از خدمات مشاوره ای این مراکز بهره مند شوند.

وی اعلام داشت: مداخله در زمان های بحرانی برای ارائه مشاوره از مهمترین فعالیت های بهزیستی که در استان اردبیل نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا تلاش کرده ایم که خدمات مشاوره ای در این زمینه به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد.

ستاری افزود: ارائه خدمات به معلولان جسمی و حرکتی از دیگر برنامه های بهزیستی که در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام می شود.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به اینکه تعطیلی مهدهای کودک نیز تا زمان پایان دوره شیوع بیماری کرونا ادامه خواهد داشت، یادآور شد: نظارت و ضدعفونی مراکز شبانه روزی جامعه هدف به ویژه خانه های سالمندان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام داده خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: رسیدگی به معلولان ضایعه نخاعی و بستری در منزل تحت پوشش بهزیستی به صورت مستمر انجام می شود و مبالغی جهت تهیه مواد ضدعفونی کننده و وسایل شخصی یکبارمصرف به حساب آنها واریز می شود.

ستاری خاطر نشان کرد: اکیپ ویژه ای برای انجام کارهای اداری به صورت غیر حضوری برای جامعه هدف بهزیستی پیش بینی شده تا از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز شود.

کد خبر 14588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد