هدف بسیج حفظ و تثبیت ارزشها ودست آوردهای انقلاب است

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان در اولین نشست با شورای پایگاه بسیج گفت: هدف بسیج حفظ وتثبیت ارزشها ودستآوردهای انقلاب است و یکی از وظایف آن کمک به ارتقاء سلامت اداری میباشد که در این خصوص باید جلوه های دین را افزایش داد تا جلوه فساد کم شود.

اولین نشست مدیرکل بهزیستی استان گیلان با شورای پایگاه بسیج با حضور مشاور اجرایی مدیرکل آقای سیدمهدی خدمت بین دانا، مسئول امورفرهنگی دکترعابدین قاسمیان ، مسئول حراست آقای صباح مهدی پور و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد آقای محمد حبیب دوست در روز بیستم تیرماه برگزار گردید.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان در اولین نشست با شورای پایگاه بسیج گفت: هدف بسیج حفظ وتثبیت ارزشها ودستآوردهای انقلاب است و یکی از وظایف آن کمک به ارتقاء سلامت اداری میباشد که در این خصوص باید جلوه های دین را افزایش داد تا جلوه فساد کم شود .

وی عدم ورود به جناح بازی های سیاسی را باتوجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات ضروری دانستند و فرمودند سازمان را از مسائل سیاسی دور نگه داشته و بازی های جناحی در کارهای اداری دخالت نکنند.

دکتر حسین نحوی نژاد عنوان کرد : بسیجیان باید بعنوان الگو دررفتارو انجام امور محوله باشند و با متانت وبردباری وصبردربرخورد با مشکلات وآسیب ها به اهداف و برنامه های بهزیستی کمک نمایند .

ایشان شادابی و نشاط و امنیت شغلی کارمندان را باعث پیشرفت سریعتر امور دانستند و فرمودند برای ایجاد این فضا صداقت و شفاف سازی ضرورتی انکار ناپذیر است .

مدیرکل بهزیستی گیلان : استفاده از خرد جمعی برای تصمیم گیری ها و راه اندازی نظام پیشنهادات و انتقادات به صورت ساده و به دور از بروکراسی اداری را موجب همدلی و مشارکت هدفمند کارکنان در برنامه ریزی ها دانست .

دکتر حسین نحوی نژاد رعایت عفاف و حجاب توسط کارکنان مرد و زن را از وظایف دینی و مقررات اداری دانست و فرمودند عفاف و حجاب تجلی فطرت ، احترام به قانون و آزادی و فریضه الهی و سیره فاطمه ( س) است .

ایشان تبعیت وپیروی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و انجام دستورالعمل های دولت تدبیر و امید را در راستای رفاه و عدالت اجتماعی مورد تاکید قرار دادند.

فرمانده پایگاه بسیج ضمن تبریک ایام دهه کرامت ، هفته عفاف وحجاب وهفته بهزیستی گفت : ایجاد وحدت رویه و یکصدایی در سازمان با  تلاش در جهت پرداخت بموقع ونظام مند مطالبات کارکنان و مددجویان، رعایت اصول شفاف سازی ، برقراری عدالت وعدم تبعیض در پرداخت های کارکنان ، مراکز و مو سسات ، عدالت محوری و شایسته سالاری ، استفاده حداکثری از ظرفیت های نیروهای انقلابی ، مومن ، اخلاق مدار ، متخصص و متعهد بسیار حائز اهمیت است.  .

وی بیان کرد : عدم شتابزدگی درجابجایی مدیران ومسئولین ومعقولانه عمل نمودن باتوجه به عملکر دها ، مقبولیت ، نظرسنجی ها و... البته در بعضی موارد ، شجاعت وانقلابی عمل نمودن لازم است .

محمد حبیب دوست: تقویت کنترل های داخلی با فعال تر نمودن وقوی ترشدن حوزه های نظارتی ، حراست ، بازرسی و... برمراکز، موسسات ، کمپ ها ، مهد های کودک را مهم دانست .

ایشان اظهار داشتند : ارتباط وتعامل قوی وپررنگ وملموس بسیج با مدیرکل وبالعکس واستفاده از نظر مشورتی وموثربسیج درتصمیم سازیها وتصمیم گیریها از اهمیت بالایی برخوردار است .

کد خبر 1457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد