پیام تبریک رئیس سازمان بهزیستی کشور بمناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز مددکار

رئیس سازمان بهزیستی کشور بمناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار، پیام تبریکی را صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا
تلاش های بی وقفه حمایتی و تخصصی سربازان عرصه رفاه اجتماعی در سازمان بهزیستی برای به زیستن آحاد جامعه اعم از مددجو و غیر مددجو بر پایه مددکاری استواراست، مددکاری مبتنی بر دانش و ایمان که مددکاران مجرب بهزیستی را بر آن داشته تا با حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف خود، ضمن تقویت نیروی امید و روحیه سرزندگی ایشان، تا توانبخشی و قادر سازی کامل و بازگشت به چرخه زندگی مستقل موثر، رفیق راه پر فراز و نشیب شان باشند.

امروزه نقش پررنگ و تاثیرگذار مددکاران اجتماعی در بلایای طبیعی و غیر طبیعی ازجمله سیل، زلزله، سوانح، بیماری های فراگیر مانند کرونا و... و حضور آرامش بخش آنان برای کاهش آلام روحی، روانی و سردرگمی های ناشی از این رخدادهای تلخ و کمک به بازیابی سلامت اجتماعی مردم بر هیچ کس پوشیده نیست، حضور بموقع و موثر تیم های محب و اورژانس اجتماعی در کانون های بحران  شاهد صادق این ادعا است.

اینجانب، ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) نخستین مددکار هستی و روز مددکار را به محضر گرانقدر مددکاران اجتماعی تبریک می گویم و امیدوارم مددکاران عزیز با بروز رسانی دانش و تقویت باورهای دینی و با پیروی از منش و سیره آن امام بزرگوار در تمامی مراحل زندگی، خاصه حرفه شریف مددکاری، موفق، پیروز و سربلند باشند.

دکتر وحید قبادی دانا
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 14565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =