مازندران | کمپین رسانه ای به زیستن در مازندران پاک برگزار شد

با حضور دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران ، معاونین، مشاورین و جمعی از خبرنگاران فعال استان ، کمپین به زیستن در مازندران پاک در حاشیه پل تجن شهرستان ساری برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران در حاشیه برگزاری کمپین به زیستن در مازندران پاک با اشاره به تاکید استاندار مازندران بر ضرورت امید و نشاط در جامعه و دستور اجرای طرح مازندران پاک و عاری از زباله گفت: بهزیستی مازندران در ادامه اقدامات دوستدار محیط زیست و بر اساس دستور استاندار مازندران به عاری بودن مازندران از زباله در سال جاری اقدام به برگزاری کمپین به زیستن در مازندران پاک نموده است.

وی با بیان اینکه در این اقدام سعی شده است تا توجه دیگر نهاد ها به اهمیت محیط زیست پاک جلب شود افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان و اهمیت محیط زیست در افزایش نشاط اجتماعی  ضروریست همه نهادها، دستگاه ها، شهرداری ها، مردم، سمن ها و رسانه ها پای کار بیایند .

وی در پایان با اشاره به اینکه جامعه هدف بهزیستی در سراسر استان به این پویش پیوسته اند، افزود:  از مهدهای کودک تا سالمندان و  زنان سرپرست خانوار  تا جامعه معلولین هر یک به سهم خود نقششان را در این پویش ایفا کردند .

کد خبر 1456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد