مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰بصورت رایگان آماده کاهش اضطراب وتنش های روانی همشهریان

در جهت کاهش استرس و اضطراب هموطنان از بیماری" کرونا " و کاهش خروج مردم از منزل، سامانه تلفنی ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ به صورت رایگان مشاوره روانشناسی می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: به دنبال شیوع « کرونا ویروس» درسطح  کشور شاهد افزایش اضطراب و تنش های روانی در بین  هم استانی های عزیز هستیم که به همین منظور مشاوران و روانشناسان بهزیستی استان گلستان  از ۸ صبح تا ساعت ۲۰ شب آماده پاسخگویی به تلفن همشهریان هستند .

دکتر غفاری افزود: در جهت کاهش استرس و اضطراب هموطنان از بیماری" کرونا " و کاهش خروج مردم از منزل خط ۱۴۸۰ بهزیستی گلستان  در دو شیفت حتی روزهای تعطیل خدمات مشاوره ای به هموطنان ارائه می دهد .

وی با بیان اینکه ،این بیماری سیستم ایمنی بدن را نشانه گرفته است افزود: ترس،اضطراب و تنش های روانی می توانند تا ۵۰درصد سیستم ایمنی بدن را کاهش داده و درمقابل این بیماری آسیب پذیر کنند که در همین راستا، مشاوران بهزیستی به کمک روان مردم آمده اند تا هم آرامش برای آنان ایجاد کنند و هم مستقیم و غیرمسقتیم با روش های مختلف، مدیریت بحران و هیجان را بیاموزند.

مشاوران این مرکز شیوه های مواجهه فردی و جمعی با تنش بیماری کروناویروس را آموزش می دهند و راهنمایی می کنند تا مردم در فضایی آرام تر، این روزها را پشت سر بگذارند و مدیریت هیجان فردی و گروهی را نیز می توانند در طی این تماس ها و دریافت مشاوره ها، بیاموزند. 

کد خبر 14550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد