ثبت اطلاعات اقدامات انجام شده بهزیستی لرستان در سامانه ثبت گزارشات حوادث طبیعی و بیماریها

 ششمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار با محوریت دورکاری کارکنان در اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، دکتر کرم یاری در ششمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار که با محوریت دورکاری کارکنان برگزار شد گفت: پیرو  ابلاغیه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درباره ساعت کار ادارات در سراسر استان؛ امکان استفاده از مرخصی استحقاقی و دورکاری برای کارکنان واجد الشرایط، فراهم گردید.

دکتر یاری خاطر نشان ساخت: به منظور ارائه آمارهای صحیح و بموقع، روسای شهرستانها ملزم به ثبت اطلاعات اقدامات انجام شده در خصوص شیوع بیماری کرونا در سامانه ثبت گزارشات حوادث طبیعی و بیماریها می باشند.

وی افزود: در این سامانه مواردی از جمله آموزش، اقدامات بهداشتی، نظارت استانی، راهبری و مدیریت و نظارت می باشد که بر اساس هر یک از موارد دسته بندی نوع اقدام قابل تغییر می باشد.
این مقام مسئول از از تعطیلی تمامی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی روزانه تحت پوشش سازمان در سراسر استان تا پایان سال شمسی خبر داد و گفت: یارانه پرداختی به مراکز توانبخشی روزانه تحت پوشش سازمان بهزیستی برای ماه هایی که این مراکز با بخشنامه های ارسالی تعطیل شدند به صورت یارانه پرداختی در بهمن ماه برای آنها واریز خواهد شد. بنابراین تعطیلی هیچ تاثیری در دریافت میزان یارانه مراکز توانبخشی روزانه نخواهد داشت.

وی افزود: با پیگیری‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهدهای کودک نیز در لیست مشاغل متاثر از شیوع ویروس کرونا در کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از ویروس کرونا گنجانده شد و بر این اساس هر گونه تصمیم این کارگروه برای حمایت از مشاغل متضرر هم شامل حال مهدهای کودک خواهد شد. 

کد خبر 14543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدی IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    0 0
    با سلام دکتر یاری فردی مومن و زحمت کش هست خدا کمکش کنه برای خدمت به جامعه موفق باشه

خدمات الکترونیک پرکاربرد