پیام تبریک مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام علی (ع)، روز مددکار و روز پدر

دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی (ع) و بزرگداشت روز پدر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی، دکتر سعید فریور به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) و روز پدر پیام تبریکی خطاب به همکاران و جامعه هدف بهزیستی آذربایجان غربی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

«" هرگز علی از حق و حق از علی جدا نمی شود "
همکار ارجمند
با سلام و احترام اینک که ساقه های نیلوفری از پایه های عرش بالا رفته اند و سریر ولایت را به عطر وجودی خود آراسته اند، تا او بیاید و بر تکیه گاه پوشیده از رازقی آن تکیه زند میلاد پر سر سعادت امیر عاشقان، امیر المومنین علی(ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و از اهتمام و تلاش های شایسته و ارزشمندتان در تعالی و پیشبرد اهداف مقدس کمک به معلولان و کاهش مشکلات اجتماعی  تقدیر و تشکر می نمایم و روز پدر را به تمامی جامعه هدف به ویژه کارکنان محترم در سراسر استان و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید است که در سایه برکات ماه پر خیر و فضیلت رجب، روح و جانمان را به انوار فضایل بی حدش جلا بخشیده و راسخ تر و استوار تر از همیشه در مسیر راستین هدایت و ولایتش گام نهاده و در مسیر خشنودی خالق و خدمت به خلق خداوند تبارک و تعالی سر بلند باشیم.»
 

کد خبر 14535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد