دکتر حاجیونی : مددکاری ترسیم چهره حقیقی و تجسم رسالت نهایی بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با انتشار پیامی، ولادت با سعادت حضرت علی (ع) پرچمدار بزرگ عدالت ، روز پدر و روز " مددکار " را به تمامی مددکاران اجتماعی فعال در مراکز تحت نظارت بهزیستی و مددکاران شاغل در بهزیستی استان و شهرستانها تبریک گفت.

به گزارش واحد خبرروابط عمومی اداره کل بهزیستی استان،همزمان با فرارسیدن 13 رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) نخستین مددکار عالم و اسوه آزادی وآزادگی دکتر علیرضا حاجیونی مدیرکل بهزیستی ضمن تبریک خجسته میلاد با سعات امیر المومنین ( ع) انتخاب این روز به عنوان الگوی مددکاری گفت :  مددکاری ترسیم چهره حقیقی و تجسم رسالت نهایی بهزیستی است. بی شک هر یک از خدمات مجموعه سازمان بهزیستی را می توان شاخه پر ثمری از این درخت تناور دانست.
دکتر حاجیونی افزود : مددکاران پرتلاش و مشتاق بهزیستی همواره کوشیده اند با حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف امید به زندگی و روحیه سرزندگی و نشاط را در مددجویان تقویت نمایند. آنها برای رسیدن به توانمندی مددجویان مسیری سخت دارند که جز با همدلی و همراهی مددکار میسر نمی گردد.

مدیرکل بهزیستی با اشاره به انتخاب این روز به عنوان بزرگداشت مقام شریف پدر و مرد این روز را به همه کارکنان مرد بهزیستی استان شادباش گفت و افزود: امیدوارم همه مددکاران عزیز و کارکنان مرد شاغل در اداره بهزیستی استان در پرتو پرفروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن امام بزرگوار و مقتدای بی همتا در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابند.

کد خبر 14512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد