۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
خدمات رسانی کماکان ادامه دارد

کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار بهزیستی استان با محوریت تهسیل روند ارائه خدمات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی استان در ابتدای این جلسه با اشاره و شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در ادارات و مراکز تحت نظارت گفت: سازمان بهزیستی به فراخور فعالیت های کاری خود می بایست پاسخگوی مددجویان خود در مراکز و جامعه باشد لذا ضروری است تمامی پرسنل اداری و پرسنل مراکز ضمن در نظر گرفتن تمهیدات پیشگیرانه در روند خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع از توان حداکثری استفاده کنن. 

الوند افزود: تمامی مهدهای کودک، مراکز روزانه آموزشی و توانبخشی تحت نظارت در ساسر استان تا پایان اسفند تعطیل هستند و مراکز شبانه روزی نیز می بایست فرایند گندزدایی، ضدعفونی و... را بصورت مستمر و تا عادی شدن شرایط انجام دهند. 

مدیرکل بهزیستی استان گفت: سرانه 30 هزار تومان به ازاء هر مددجو به حساب مراکز شبانه روزی و روزانه جهت تهیه وسایل بهداشتی واریز شده است لذا نظارت مناسب به منظور هزینه کرد مبلغ تخصیص یافته در این خصوص صورت پذیرد. 

حمیدرضا الوند از لغو مرخصی و ماموریت مدیران تا پایان سال خبر داد و گفت: تمامی تصمیمات متناسب با کمیته استانی پیشگیری از بیماری کرونا اتخاذ می شود و تمامی این دستورات برای همه کارکنان لازم الاجراست. 

الوند افزود: در شرایط کنونی همه باید دست به دست هم برای عبور از بحران موجود تلاش کنیم و البته کارکنان بهزیستی بعنوان سازمانی که بهتر زیستن را در سرلوحه کارهای خود دارد می بایست ضمن تلاش مضاعف برای تسریع خدمت به مددجویانف آموزشهای خودمراقبتی را به ایشان انتقال دهند. 

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه تاکنون هیچ‌مورد مثبتی از ابتلا به کروناویروس در مراکز تحت پوشش این اداره کل گزارش نشده است گفت:  برای مقابله با شیوع بیماریهای حاد تنفسی سازمان بهزیستی اقدامات خود را از بهمن ماه آغاز کرد و دستورالعمل های تدوین شده  را در سریع ترین زمان ممکن برای اجرا به مراکز تابعه ارسال و نظارت کارشناسی برای اجرای آنها ادامه دارد.

الوند خاطرنشان کرد در دستور العمل‌های  ارسالی  ضمن تشریح اقدامات پیشگیرانه، روند انجام اقدامات مداخله ای در صورت مشاهده موارد مشکوک و حتی در صورت مثبت شدن تست کرونا برای یکی از افراد حاضر در مراکز نیز مشخص شده است.

کد خبر 14490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد