تعطیلی تمام مراکز روزانه توانبخشی و مهدهای کودک استان تا پایان سال

مدیر کل بهزیستی هرمزگان عنوان کرد: به منظور حفظ سلامت کودکان و جامعه هدف وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان ، تمام مراکز روزانه توانبخشی و مهدهای کودک استان تا پایان سال شمسی تعطیل می باشد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر ضمن اعلام تعطیلی تمام مراکز روزانه توانبخشی و مهدهای کودک استان تا پایان سال افزود : این تصمیم بنا به تصمیم کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار بهزیستی استان و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و موافقت استانداری  و به منظور حفظ سلامت کودکان و جامعه هدف وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان اتخاذ شده است.

 مدیر کل بهزیستی هرمزگان به نقل از دکتروحید قبادی دانا رییس بهزیستی کشور درخصوص جبران ضرر احتمالی ناشی از تعطیلی مهد کودک‌ها و مراکز توانبخشی روزانه افزود: یارانه پرداختی به مراکز توانبخشی روزانه تحت پوشش سازمان بهزیستی برای ماه هایی که این مراکز با بخشنامه های ارسالی تعطیل شدند به صورت یارانه پرداختی در بهمن ماه برای آنها واریز خواهد شد. بنابراین تعطیلی هیچ تاثیری در دریافت میزان یارانه مراکز توانبخشی روزانه نخواهد داشت.

رنجبر در ادامه به خبر خوش دکتر قبادی دانا برای حمایت از مهدهای کودک اشاره داشت و گفت: با پیگیری‌های دکتر محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام مهدهای کودک هم در لیست مشاغل متاثر از شیوع ویروس کرونا در کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از ویروس کرونا گنجانده شد و بر این اساس هر گونه تصمیم این کارگروه برای حمایت از مشاغل متضرر هم شامل حال مهدهای کودک سراسر کشور خواهد شد.

کد خبر 14448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد