در رسانه/پیگیری غیر حضوری مسائل و مشکلات جامعه هدف

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور رفاه حال افراد تحت پوشش، جامعه هدف بهزیستی می توانند مسائل و مشکلات خود را غیر حضوری پیگیری نمایند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری" معصومه محمدی" سرپرست بهزیستی استان در مصاحبه با واحد خبر استان با موضوع تشریح اقدامات این اداره کل در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین جامعه هدف گفت: بحران همیشه قابل پیش بینی نیست، ولی آمادگی می‌تواند کمک کننده باشد.

سرپرست اداره کل بهزیستی با اشاره به تعطیلی مراکز روزانه توانبخشی و مهدهای کودک استان افزود: سیستم دفاعی و ایمنی بدن برخی از افراد جامعه هدف بهزیستی از جمله کودکان، افراد معلول و سالمندان پایین تر از سایر افراد جامعه است و در این خصوص به تمامی ادارات، موسسات و مراکز تحت نظارت ابلاغ شده است که به منظور  رفاه حال جامعه هدف و عدم تردد غیر ضروری ایشان در سطح ادارات و جامعه، پیگیری مسائل را تلفنی و غیر حضوری داشته باشند .

محمدی با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون موردی از ابتلا به ویروس در بین جامعه هدف مقیم در مراکز تحت نظارت  گزارش نشده است، خاطر نشان کرد: ضد عفونی نمودن ادارات و مراکز، آموزش پرسنل شاغل در بهزیستی و مراکز تحت نظارت، تهیه اقلام بهداشتی و توزیع بین کارکنان، تهیه بسته های آموزشی و آموزش از طریق فضاهای مجازی از جمله اقدامات این اداره کل در راستای پیشگیری از شیوع ویروس در بین جامعه هدف بوده است.

کد خبر 14408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد