ارائه خدمات مشاوره روانشناختی تلفنی 1480 در مورد اضطراب کرونا

هفتمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر و ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان با حضور دکتر بهزاد ستاری مدیر کل بهزیستی استان و اعضای کمیته برگزار شد .

به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان ، مدیرکل بهزیستی استان در رابطه با نظارت و نحوه فعالیت مراکز و موسسات گفت: براساس چک لیست های تهیه شده بهتر است تمامی مراکزبهزیستی به صورت مستمر مورد نظارت و ارزیابی قرارگیرد.

ستاری تاکید کرد: اخبار و دستورالعمل های مربوط به پیشگیری از بیماری کرونا توسط مراجع رسمی بهزیستی و با مسئولیت شخص مدیرکل بهزیستی استان خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی افزود: مراقبین و مربیان مراکز درنوبت کاری خود قبل از ورود به مراکز کاور و لباس مخصوص خود را پوشیده و مواد بهداشتی شخصی نظیر ماسک ، لیوان  و دستکش یکبار مصرف در اختیارساکنین مراکز قرارگرفته ولازم است  بهداشت فردی و اجتماعی کاملا رعایت گردد.

ستاری جهت کاهش استرس کرونا در بین همشهریان عزیز گفت: به منظور کاهش اضطراب ناشی از "کرونا "مشاوره روانشناسی رایگان از طریق سامانه تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ شب برای عموم همشهریان دایر بوده و خدمات روانشناختی و کاهش اضطراب ارائه می دهد .

کد خبر 14406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد