خراسان رضوی| بهترین شریک در حوزه مراقبت از خانواده، مددکاران اجتماعی هستند

مدیرکل توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور در مراسم اختتامیه دوره آموزشی مدکاران اجتماعی، گفت: ۱۷ فعالیت و برنامه متعدد در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، «فریبا درخشان نیا» مدیرکل توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور در مراسم اختتامیه دوره آموزشی مدکاران اجتماعی، گفت: موضوع توانمندسازی خانواده و زنان در حوزه زنان سرپرست خانوار از اهمیت بالایی برخوردار است؛ لذا ۱۷ فعالیت و برنامه متعدد در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در حال انجام است.

وی با اشاره به این که سیاست های کلی دفتر امور زنان و خانواده بهزیستی کشور بر سه اصل حمایت، توانمندسازی و سلامت اجتماعی استوار است، گفت: نکات کلیدی در دفتر خانواده و زنان بهزیستی بر روی محور خانواده میچرخد.

مدیرکل توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور، بیان کرد: یکی از بهترین شرکای ما در حوزه مراقب از خانواده مددکاران اجتماعی هستند و به دلیل نقش آفرینی مثمر به ثمر آنها بسیاری از سازمان ها متقاضی خدمات آنها هستند.

درخشان نیا اذعان کرد: با برگزاری دوره های آموزشی قصد داریم حوزه کاری مددکاران اجتماعی را از حوزه طلاق به دیگر حوزه ها تسری بدهیم. فازهای مختلفی برای تربیت مربی در حوزه اجتماعی خانواده پیش بینی شده است. همچنین دستورالعمل راه اندازی کلینیک های مددکاری در حال تغییر است.

کد خبر 1440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد