دکتر حاجیونی با فرماندار شهرستان دیر دیدار و گفتگو کرد

جلسه هم اندیشی با هدف بررسی مسائل و مشکلات بهزیستی شهرستان دیر و جامعه هدف این سازمان با  حضور دکتر حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان و علی حسنی فرماندار شهرستان دیّر در دفتر فرماندار برگزار شد


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، و به نقل از بهزیستی دیر، جلسه هم اندیشی با هدف بررسی مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی شهرستان دیر با حضور دکتر علیرضا حاجیونی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر و علی حسنی فرماندار شهرستان دیّر در دفتر فرماندار برگزار شد.
در این نشست دکترعلیرضا حاجیونی با اشاره به ایجاد مراکزی برای ارائه خدمات سطح یک بهزیستی و از آمادگی بهزیستی برای واگذاری مراکز مثبت زندگی به افراد متخصص در دیرخبر دادو گفت فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی می توانند برای اخذ مجوز لازم در دیر به اداره بهزیستی شهرستان مراجعه نمایند.

وی هدف ازایجاد این مراکز را سهولت دسترسی ، دقت اطلاعات و ارزان تر شدن خدمات سطح اول بهزیستی دانست وگفت: رسما از اول بهمن98 مقدمات اجرایی آن آغاز شده است. دکترحاجیونی افزود: اجرای طرح تعیین شیوع انواع کم توانی های جامعه نیز از  طرح های بزرگ بهزیستی است که علاوه به شش استان دیگر همزمان در استان ما با هدف شیوع شناسی معلولیت اجرا می گردد. 
مدیرکل بهزیستی استان بر داشتن فرصت برابر حضور اجتماعی معلولین تاکید کرد وگفت:مساله مناسب سازی اماکن و معابر شهری برای معلولین و لزوم قانونی اجرای آن از محل اعتبارات دستگاه هاکمترین هزینه برای شهرو روستای دوستدارمعلولین است. عدم اجرای این مهم در هر دستگاه یک تخلف از قانونی است .

رئیس بهزیستی شهرستان دیّر به وضعیت شهرستان و خدماتی که هم اکنون در حوزه‌های مختلف بهزیستی انجام می شود اشاره نمود و در ادامه اظهار داشت که بهزیستی دیّر  سعی دارد نحوه خدمات رسانی به مددجویان تحت پوشش خود را در کل شهرستان ، به دقت پیگیری و رصد کند و در همین راستا ریاست مجموعه بهزیستی ، شخصا بازدید های مستمر و دوره ای از مددجویان را در دستور کار خود قرار داده است.

محمد کرمی نیازهای شهرستان دیر را همکاری جهت پزشک کمپ ترک اعتیاد، تزریق اعتبارات ملی سازمان جهت ساخت مرکز جامع آسیب های شهرستان، اختصاص اعتبار بلاعوض جهت مسکن مددجویان با توجه به تعداد متقاضیان، اختصاص وسایل توانبخشی و بهداشتی به مددجویان نظیر ویلچر و پمپرز، توجه خاص و اختصاص اعتبار جهت پیشگیری از آسیب های شهرستان نظیر طلاق ، اعتیاد دانست. 

علی حسنی فرماندار شهرستان ، ضمن اشاره به گستردگی فعالیت های بهزیستی و انواع خدمات به جامعه هدف تحت پوشش ، برکیفیت بخشی به فعالیت ها و رضایتمندی جامعه هدف تاکید کرد وگفت:در اجرای طرح هایی بهزیستی مشارکت خیرین و عمل به وظایف اجتماعی شرکت های منطقه ک وظیفه اجتماعی است. و ی از فعالیت های ارزشمند بهزیستی دیّر تقدیرکرد وگفت: خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی و خصوصاً مددجویان توانخواهان یکی از لذت بخش ترین خدمات است و من بعنوان یک وظیفه اجتماعی در کنار مجموعه بهزیستی آماده هرگونه همکاری هستم .
 شایان ذکر است  محمد نژاد معاون پشتیبانی ، احمدی معاون امور اجتماعی ، هوشیار رئیس اداره هماهنگی و موسسات غیر دولتی اداره کل بهزیستی استان بوشهر نیز در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 14396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد