سامانه کاهش استرس بیماری کرونا در البرز فعال شد

دکتر حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز: سامانه کاهش استرس و اضطراب از بیماری کرونا دراین استان فعال شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز و به نقل از خبرگزاری ایرنا ، دکتر «اسدالله حیدری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این سامانه توسط مرکز مشاوره اداره کل بهزیستی فعال شده و مردم می توانند از طریق شماره ۱۴۸۰ هر روز از ساعت ۸ لغایت ۲۰ از خدمات مشاوره ای کاهش استرس از بیماری کرونا بهره مند شوند.

وی افزود: همچنین با هدف پیشگیری از بیماری کرونا به حساب هر کودکی که در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست البرز نگهداری می شوند ۳۰ هزار تومان واریز شده است.
حیدری گفت: اکنون ۴۰۰ کودک در ۲۵ مرکز غیر دولتی حوزه معاونت اجتماعی بهزیستی استان البرز نگهداری می شوند.
وی اضافه کرد: همچنین  به حساب ۲ هزار و ۲۳۶ سالمند ،بیمار اعصاب و روان و بیماران ذهنی در ۵۰ مرکز بهزیستی این استان نیز به ازای هر نفر ۳۰هزار تومان واریز شده است.
حیدری تاکید کرد: تامین مواد غذایی که ایمن کننده سیستم جسمی به همراه معاینات مستمر پزشکی از دیگر خدمات ارائه شده به سالمندان و جامعه هدف با هدف پیشگیری از بیماری کرونا در مراکز زیر پوشش بهزیستی این استان البرز است.
ویروس کرونا که رسماً کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
 آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه ( یازدهم اسفند) به ۹۸۷ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است ، همچنین۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

کد خبر 14394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد