دیر/جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان دیّر با حضور دکتر حاجیونی برگزار شد

جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان دیّر با حضور مدیرکل بهزیستی دکتر حاجیونی ، محمد نژاد معاون پشتیبانی ، احمدی معاون امور اجتماعی ، هوشیار رئیس اداره هماهنگی و موسسات غیر دولتی ، کرمی رئیس ، کارشناسان ‌ بهزیستی این شهرستان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان و به نقل ازشهرستان دیر،جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان دیّر با حضور دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل ، محمد نژاد معاون پشتیبانی ، احمدی معاون امور اجتماعی ، هوشیار رئیس اداره هماهنگی و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان ، کرمی رئیس و کارشناسان ‌ بهزیستی شهرستان دیر در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد .
محمد کرمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیّر ضمن خیرمقدم مدیرکل محترم و هیئت همراه به شهرستان به ارائه گزارش و عملکرد پرداخت و گفت: بهزیستی شهرستان دیّر دارای ۱۱۵۹ معلول تحت پوشش ،  ۴۹۰ مددجو امور اجتماعی و ۴۳۰ امور پیشگیری ، ۲۷ مهدکودک ، ۴موسسه خیریه ، ۱ مرکز مشاوره ، ۱ کلینیک مددکاری ، ۱ مرکز توابخشی زیر ۱۴ سال و ۱۵ تیم اجتماع محور دارا میباشد .

دکتر حاجیونی نیز در این جلسه بهزیستی را سازمانی علمی تخصصی و توانمند معرفی کرد و گفت : لازم است با گسترش تعاملات بین بخشی ، همدلی و هم اندیشی در جهت پیشرد اهداف سال جاری تلاش نمود.
مدیر کل بهزیستی استان ضمن‌  تشکر و قدردانی از کارکنان به پاس تلاش ها و خدمات کارکنان شهرستان از رئیس بهزیستی و کارکنان درخواست کرد نسبت به بروز کردن اطلاعات در حوزه های تخصصی و دستورالعمل ها اهتمام ورزیده و با تدبیر مسائل و مشکلات کارکنان و مراجعین را بررسی کرده و در جهت رفع این مسائل تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند.
وی از بهزیستی به عنوان سازمانی اخلاق محور و تاثیر گذار در تمامی عرصه های جامعه نام برد و افزود: با توجه به این امر که وظایف بهزیستی بسیار متنوع و متعدد می باشد لازم است با برنامه ریزی صحیح و به موقع از بروز آسیب های اجتماعی به ویژه پیشگیری از معلولیت ها جلوگیری کرد.
وی در ادامه با اشاره به رویکردها و اولویت های بهزیستی در راستای کیفی بخشی خدمات و تسریع در روند خدمت رسانی به جامعه هدف اظهار داشت : مدیران و روسای بهزیستی شهرستان ها ضمن بررسی اجرایی ساختن دستورالعمل های سازمان بهزیستی در مراکز تحت پوشش نظارت های لازم در خصوص استانداردسازی خدمات ارائه شده را داشته باشند.
دکتر حاجیونی توانمند سازی جامعه هدف و ایجاد خود باوری در آنان را یکی دیگر از اولویت های بهزیستی دانست ودر خاتمه گفت: برای آنکه بتوانیم جامعه هدف را توانمند کنیم باید به تمام مولفه های توانمند سازی اعم از اجتماعی، روانی، اقتصادی و ... توجه داشته باشیم؛ در غیر این صورت در زمینه توانمندسازی جامعه هدف موفق نخواهیم شد .

کد خبر 14378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد