صدای مشاوره بهزیستی قم در خدمت همشهریان

صادق سلمانیان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم از فعالیت مرکز صدای مشاوره 1480 این اداره کل جهت ارائه خدمت به مردم شریف استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم سلمانیان افزود :  جهت کاهش استرس و اضطراب شهروندان محترم  از بیماری" کرونا و همچنین ضرورت کاهش خروج مردم از منزل، سامانه تلفنی ۱۴۸۰ اداره کل بهزیستی استان همه روزه از ساعت ۸ صبح تا 8 شب به صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی است.

وی افزود : وجود اخبار و اطلاعات بسیار زیاد در رسانه ها و شبکه های اجتماعی زمینه ساز تفکرات منفی و ایجاد نا امیدی در بین مردم گشته است و با توجه به اینکه مردم جهت پیشگیری از گسترش بیماری خانه نشین شده اند و از تفریحات و حضور در اماکن عمومی اجتناب می کنند این موضوع گاها زمینه ساز افسردگی و تعارضات بین فردی در خانواده ها شده است .

سلمانیان افزود : این روزها بحث بیماری کرونا موجی از نگرانی و ترس را در بین افراد جامعه ایجاد کرده است و اثرات روانشناسی منفی، بر سلامت عموم مردم گذاشته است،  از طرفی گسترش شایعات، نگرانی‌ها را دو چندان کرده است  که همین اضطراب بیش از حد باعث می‌شود افراد شایعات را بیشتر بپذیرند و برای کاهش ترس و نگرانی خود به شایعات دامن بزنند.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی قم خاطر نشان کرد اضطراب کرونا می‌تواند روی سیستم ایمنی تأثیر منفی داشته و بدن را در برابر بیماری‌ها تضعیف کند  لذا همکاران ما و مشاورین باتجربه بهزیستی در مرکز صدای مشاوره آماده ارائه خدمات مشاوره ای و آرامش بخشی به جامعه هستند .

کد خبر 14316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد