در هیاهوی روزهای آخر سال نیازمندان را فراموش نکنیم

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به روزهای پایانی سال و همچنین گرفتاری جامعه در اثر شیوع ویروس کرونا خواستار توجه بیش از پیش مردم نوع دوست به کمک به نیازمندان شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم مدیر کل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد : از پیامبراسلام صلی الله علیه و آله روایت  است : صدقه بلا را دفع می کند و مؤثرترین داروست ، صدقه قضای حتمی را دفع می کند و درد و بیماری ها را چیزی جز دعا و صدقه از بین نمی برد.

دکتر پهلوانی با اشاره به جمعیت تحت پوشش این اداره کل اعم از ایتام ، کودکان بی سرپرست ، کودکان کار و خیابان ، معلولین ، سالمندان ، زنان سرپرست خانوار ، آسیب دیدگان اجتماعی ، بیماران روانی مزمن ، آسیب دیدگان اجتماعی ، خانواده های دارای فرد معتادو... افزود : این روزهای سخت روز امتحان در یکدلی و نوع دوستی است لذا اداره کل بهزیستی استان قم در آستانه شب عید آمادگی دارد به عنوان واسطه خیر بین نیازمندان واقعی و مردم نوع دوست و سخاوتمند استان نسبت به جمع آوری هدایای نقدی مردم شریف اقدام نموده و نیازمندان را در تامین پوشاک شب عید، خوراک و خواروبار و... یاری نماید .

مدیر کل بهزیستی قم خاطر نشان کرد با عنایت به شیوع این ویروس منحوس و ضرورت رعایت اصول بهداشتی سعی در عدم پذیرش هدایایی غیرنقدی است لذا همشهریان محترم می توانند کمک های خود را به هرمیزان و مبلغ از طریق شماره موبایل پیمنت #9090*741* و همچنین شماره حساب متمرکز مشارکتهای مردمی بهزیستی قم    4176034541886999  یا شماره حساب 5490909031 بانک ملت  واریز نمایند .

لازم به ذکر است با عنایت به اثرات و برکات ذبح قربانی در دفع بلا ، همشهریان محترم در صورت تمایل به قربانی کردن گوسفند به نیت سلامت امام زمان (عج)، سلامت خود و خانواده هم می توانند از این طریق فوق اقدام نمایند و این اداره کل در اسرع وقت نسبت به توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان و مراکز نگهداری با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام خواهد کرد.

کد خبر 14308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد