آغاز پویش جمع‌آوری وسایل سرمایشی برای مناطق سیل‌زده

مدیرکل امور مشارکت‌ھای مردمی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پویش «جمع‌آوری وسایل سرمایشی برای مناطق سیل‌زده» با هدف جمع‌آوری وسایل سرمایشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از تسنیم، «محمدعلی رستمیان» مدیرکل امور مشارکت‌ھای مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آغاز پویش «جمع‌آوری وسایل سرمایشی برای مناطق سیل‌زده» گفت: این پویش با هدف جمع‌آوری وسایل سرمایشی آغاز شده است و تا پایان تیر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل امور مشارکتھای مردمی سازمان بهزیستی کشور، تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اینکه نباید سیل‌زدگان را فراموش کرد به ھمین دلیل این پویش از سوی بهزیستی راه‌اندازی شده است و با اجرای پویش اشاره شده و جمع‌آوری مبالغ کمکهای مردمی برای سیل‌زدگان، وسایل سرمایشی از جمله کولرگازی و یخچال خریداری خواهد شد.

وی در پایان، یادآور شد: بر این اساس ھموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت بهزیستی از طریق درگاه اینترنتی کمک خود را اھداء کنند؛ همچنین با شماره‌گیری #۹*۷*۷۳۳#*۵*۵*۷۴۱* از طریق اپلیکیشن آپ و سکه با انتخاب گزینه بهزیستی کمک کنند ضمن اینکه پویش "جمع‌آوری وسایل سرمایشی برای مناطق سیل‌زده" تا پایان تیر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =