تقدیر از مدیرکل بهزیستی استان سمنان

پیرو برگزاری چهارمین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی روستائیان و عشایر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان سمنان به پاس تلاش ها و زحمات مدیرکل بهزیستی استان سمنان تقدیر نامه را برای ایشان صادر کردند .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، پیرو برگزاری چهارمین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی روستائیان و عشایر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان سمنان به پاس تلاش ها و زحمات مدیرکل بهزیستی استان سمنان تقدیر نامه برای ایشان صادر کردند .

شرح تقدیر نامه بدین شرح است :

جناب آقای علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

با سلام و احترام

بی تردید در سالی که با عنوان رونق تولید نام گذاری شده است " چهارمین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی روستائیان و عشایر" فرصت مغتنمی بود تا با نمایش ظرفیت ها و توانمندی های موجود در مناطق روستایی  و عشایری استان سمنان زمینه تبادل اطلاعات بین کارآفرینان و فعالان اقتصادی حوزه های روستایی فراهم گردد .

لذا از تلاش های مجدانه جنابعالی که زمینه حضور موفق استان در بخش های تولیدی ، پژوهشی و فرهنگی چهارمین نمایشگاه توانمندی های اقتصادی روستائیان و عشایر را به همراه داشت تقدیر و تشکر نموده و امید وارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و حمایتهای دولت تدبیر و امید شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون روستاهای کشور باشیم .

منوچهر فخری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان سمنان

کد خبر 14281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد