کاهش ساعت کار ادارات و بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور پیشگیری از بیماری کرونا

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: با موافقت ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و همچنین تصمیم مسئولان و مقام های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد و با هدف تامین سلامت کارکنان و مردم، ساعت کار تمامی ادارات، نهادها و دستگاه های مختلف اجرایی ، بانک ها و سایر موسسات مالی و اعتباری به جز مراکز درمانی، دستگاه های امدادی و خدمات رسان در این استان کاهش یافت.

بر اساس تصمیم مسئولان استانی و موافقت ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ساعت کار نهادها و دستگاه های اجرایی در کهگیلویه وبویراحمد از دهم اسفند تا پایان هفته جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ خواهد بود.

همچنین با تصمیم مسئولان اجرایی این استان آن عده از کارکنانی که دچار بیماری زمینه ای از قبیل ناراحتی های قلبی و عروقی، دیابت، تنفسی و بیماری های ریوی و یا هر نوع بیماری زمینه ای هستند می توانند تا پایان هفته جاری به صورت دورکاری امورات و وظایف محوله خود را انجام دهد. البته این کارکنان در صورت لزوم می توانند در محل کار و برای انجام کارهای ضروری نیز حضور یابند.

همچنین مادران و زنان شاغل در دستگاه های مختلف اجرایی، بانک ها، نهادها وموسسات مالی و عتباری که دارای فرزند زیر ۶ سال مهد کودک و یا دبستانی هستند و با شرایط تعطیلی مدارس و مهدکودک ها مواجه شده اند نیز به دلیل ضرورت مراقبت های بهداشتی و لزوم پیشگیری از شیوع و بروز این بیماری می توانند به گونه ای که خدشه ای در امورات سازمانی آنها پیش نیاید تا پایان هفته جاری به صورت دورکاری اقدام به انجام وظایف خود کنند.

 همچنین بر اساس تصمیم ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا در کهگیلویه وبویراحمد تمامی ادارات، نهادها، سازمان های دولتی و خصوصی موظفند محیط های کاری و اداری خود را به طور مرتب و برای جلوگیری از شیوع این بیماری ضدعفونی کنند.

کد خبر 14277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد