ملاقات با مددجویان و ساکنان مراکز بهزیستی ایلام ممنوع شد

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و ارتقا سلامت مددجویان و ساکنان مراکز بهزیستی، ملاقات با این افراد در مراکز شبانه روزی این سازمان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ایلام، زهرا همتی با اعلام این خبر گفت: به همین منظور دستورالعمل پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برای این مراکز شامل کمپ های ترک اعتیاد، خانه های سالمندان، مراکز نگهداری معلولان، خانه سلامت دختران، خانه امن زنان و دختران و شیرخوارگاه ارسال شده است.

وی ادامه داد: ممنوعیت این ملاقات ها شامل اعضای خانواده‌های این مددجویان، خیرین و بازدیدهای تخصصی کارشناسان این سازمان است.

به گفته وی، در صورت وجود بیماران مشکوک در این مراکز باید جداسازی شده و در اتاقی مخصوص نگهداری شوند.

مدیر کل بهزیستی ایلام یاداور شد: با هماهنگی انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان و در راستای ارتقای سلامت کودکان، جامعه هدف و مربیان، فعالیت تمامی مهدهای کودک، مراکز روزانه و نیروهای طرح مراقبین، ویزیت در منزل و تسهیلگران طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه (cbr) تا ۱۲ اسفندماه تعطیل اعلام شده است.

به گفته وی، این تعطیلی شامل تمامی مهدهای کودک، مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت بهزیستی ایلام و نیروهای طرح مراقبین و ویزیت در منزل و (cbr) در تمامی شهرستانهای استان است.

همتی اظهار کرد: به کلیه مهدهای کودک و مراکز روزانه و شبانه غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی نیز اعلام شده تا به منظور ارتقا سلامت کودکان و مددجویان و همچنین پیشگیری و مقابله با کرونا">ویروس کرونا اقدامهای بهداشتی و ضد عفونی لازم را انجام دهند. 

کد خبر 14265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد