گیلان|تحصیل دانشجویان تحت پوش بهزیستی برابر قانون بودجه رایگان است

مسئول امور فرهنگی بهزیستی گیلان گفت : با یکی از دانشگاه ها نیز در استان گیلان تفاهمنامه ای منعقد شده تا آنها نیز 20 % تخفیف در شهریه بدهند و بقیه را سازمان بهزیستی بپردازد . برای دانشجویان این دانشگاه نیز تحصیل رایگان خواهد بود و تلاش می شود تا این روند با سایر دانشگاه ها نیز ادامه یابد .

دکتر عابدین قاسمیان مسئول امور فرهنگی بهزیستی گیلان گفت : در خصوص دانشجویان دانشگاه آزاد، با تفاهم نامه ای که بین دانشگاه آزاد و سازمان بهزیستی منعقد گردیده مصوب شد ،  دانشگاه 20% تخفیف در شهریه و 80% بقیه تا سقف 40 میلیون ریال ( برای مقطع دکتری ) را بهزیستی پرداخت کند.

وی همچنین درخصوص سایر دانشگاه های غیردولتی و غیر انتفاعی گفت : سازمان بهزیستی بر حسب اعتبارات ، بین 50 تا 70 درصد هزینه ها را می پردازد .

مسئول امور فرهنگی بهزیستی گیلان اظهار داشت : با یکی از دانشگاه ها نیز در استان گیلان تفاهمنامه ای منعقد شده تا آنها نیز 20 % تخفیف در شهریه بدهند و بقیه را سازمان بهزیستی بپردازد . برای دانشجویان این دانشگاه نیز تحصیل رایگان خواهد بود و تلاش می شود تا این روند با سایر دانشگاه ها نیز ادامه یابد .

ایشان فرمودند : در سال تحصیلی 98-97 تغداد دانشجویان در جحال تحصیل در مقاطع ( کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ) در مجموع آزاد ، غیر آزاد و دولتی 793 نفر بوده است.

کد خبر 1426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد