کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیرین آذربایجان شرقی در طرح حلقه وصل

سرپرست اداره کل بهزیستی استان در شورای مشارکتهای مردمی استان از کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیرین آذربایجان شرقی جهت تامین جهیزیه اقشار تحت پوشش این اداره کل در قالب طرح حلقه وصل در سه ماهه اخیر خبر داد.

به گزراش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی ، فرگل صحاف در این شورا که  با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری وتعدادی ازخیرین استان در استانداری برگزار شد؛ با خاطر نشان کردن رتبه مطلوب استان در سطح کشور در زمینه مشارکت‌های مردمی ابراز داشت:این اداره کل بهزیستی از طریق انعقاد تفاهم نامه ها با ادارت و سازمانها ،شناسایی خیرین و اجرای طرحهای گوناگون من جمله طرح حامی،حلقه وصل ،شکرانه توانایی و لبخند زمستانه در راستای جلب مشارکت‌های مردمی اقدام نموده است.

وی با بیان افزایش یازده درصدی کمکهای مردمی ( نقدی،غیر نقدی و خدماتی) در سال جاری نسبت به سال گذشته  افزود:در حال حاضر ۴۵ موسسه خیریه تحت نظر بهزیستی استان در حال فعالیت می باشند که در راستای ارائه خدمات مطلوب  به جامعه هدف نقش موثری را ایفاء می نمایند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری نیز با اشاره به نقش مهم مشارکت مردم در توسعه ،بسترسازی را از ملزومات  مداخله موثر مردم جهت ارائه خدمات ارزنده به اقشار نیازمند  جامعه عنوان کرد.

شکوهی همچنین ارتباط مستقیم  میان اعتماد اجتماعی و مشارکت اجتماعی را یادآور شده و افزایش مشارکتهای مردمی را نشان حاکی از اعتماد جامعه به مجموعه بهزیستی دانست.

کد خبر 14196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد