ادامه تعطیلی مراکز روزانه وابسته به تصمیمات استانی است

سومین جلسه کمیته استانی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان و اعضاء در محل دفتر مدیرکل برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی ، با بیان اینکه باید تشکیل و اقدامات کمیته های شهرستانی در سراسر استان ارزیابی شود ، گفت : با توجه به وجود مراکز نگهداری و مراقبتی شبانه روزی در استان باید اقدامات پیشگیرانه این مراکز نیز کنترل شود .

دریافت گزارش روزانه از شهرستان ها از دیگر موضوعاتی بود که مدیرکل بهزیستی استان کرمان بر انجام آن تاکید کرد و اظهار داشت : حوزه های تخصصی باید به تناسب گروه های هدف پذیرش شده در مراکز ، اصول پیشگیرانه را به این مراکز ابلاغ کنند .

صادق زاده هرگونه تصمیم گیری در مورد ادامه تعطیلی مراکز روزانه از شنبه 10 اسفندماه را وابسته به تصمیمات استانی دانست و افزود : عدم پذیرش موارد جدید در مراکز شبانه روزی – معرفی هرگونه مورد مشکوک به مراکز درمانی – اجتناب از توزیع غذاهای گرم تهیه شده در بیرون از مراکز –  عدم صدور مرخصی برای مقیمان مرکز مگر در موارد خاص  را از مهمترین اصولی معرفی کرد که باید در مراکزشبانه روزی  رعایت شود .

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

کد خبر 14185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد