اصلاح و صدور حکم کارگزینی 241نفر از کارکنان رسمی و پیمانی بهزیستی ایلام

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی ایلام از اصلاح و صدور احکام کارگزینی 241نفر از کارکنان رسمی و پیمانی این اداره کل در پی بخشنامه افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد.


نعمت خدامرادی روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی ابلاغ مصوبه هیات  محترم وزیران در خصوص افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان شاغل در دستگاههای اجرایی این اداره کل نیز در اسرع وقت نسبت به اصلاح و صدور احکام کارگزینی کارکنان اقدام کرد.

وی ادامه داد: در این زمینه تاکنون احکام کارگزینی تمامی نیروهای رسمی و پیمانی این اداره کل صادر و بصورت متغیر بین 7میلیون ریال تا 30میلیون ریال به احکام این نیروها اضافه شده است.

به گفته وی، اجرای این احکام و پرداخت آنها از اول اسفندماه انجام خواهد شد.

*افزایش احکام کارگزینی نیروهای قرارداد معین تا سقف 80درصد نیروهای پیمانی

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی ایلام همچنین در خصوص اجرای این بخشنامه برای کارکنان قرارداد معین توضیح داد: بر اساس این بخشنامه حقوق نیروهای قرارداد معین معادل 80درصد حقوق و مزایای کارکنان پیمانی همتراز دستگاه مربوطه باید افزایش یابد.و این آمادگی برای اصلاح احکام کارگزینی نیروهای قراردادی وجود دارد.

به گفته خدامرادی، در این زمینه در حال رایزنی با سازمان بهزیستی کشور هستیم تا به محض ارسال شیوه نامه به استانها اصلاح احکام کارگزینی نیروهای قرارداد معین انجام  و در اسرع وقت احکام آنها صادر شود.

معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی ایلام همچنین با اشاره به اینکه در این بخشنامه اشاره ای به نیروهای رسمی، کارگری نشده گفت: با توجه به پیگیری انجام گرفته از سوی ستاد بهزیستی کشوربدون شک دولت برای این کارکنان برنامه خواهد داشت و احتمالا یا از طریق افزایش حداقل حقوق پایه یا به شیوه کارکنان قرارداد معین تا سقف ۸۰ درصد حقوق و مزایای پرسنل پیمانی  برای این کارکنان اقدام لازم انجام شود.

وی اظهار کرد: چنانچه این اقدام صورت گیرد تغییرات مناسبی در احکام کارگزینی کارکنان رسمی، و موقت کارگری نیز ایجاد خواهد شد.

کد خبر 14184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد