تفاهم نامه همکاری بهزیستی خراسان رضوی و شرکت فروشگاه های زنجیره ای باما  در پویش « لبخند نوروزی »

تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت فروشگاه های زنجیره ای باما و بهزیستی خراسان رضوی در زمینه تهیه بسته های حمایتی عیدانه به نام پویش " لبخند نوروزی" به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، تفاهم نامه همکاری مشترک فروشگاه های زنجیره ای  باما و بهزیستی خراسان رضوی با هدف جلب و جذب مشارکت های خرد مردمی جهت تهیه بسته های حمایتی عیدانه به منظور رفع نیازهای ضروری جامعه هدف بهزیستی به امضا رسید.

حمیدرضا پوریوسف، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم اظهار داشت: شرکت فروشگاه های زنجیره ای  باما تاکنون مشارکت زیادی با موسسات خیریه و بهزیستی استان داشته است و امیدواریم این تفاهم نامه فتح بابی برای همکاری ها و مساعدت های بیشتر این هلدینگ با مجموعه بهزیستی خراسان رضوی شود.

وی افزود: طرح عیدانه لبخند نوروزی پویشی مردمی است که با همکاری فروشگاه های زنجیره ای  باما از 6 اسفند ماه تا پایان فروردین ماه  در استان اجرا خواهد شد.

پوریوسف تصریح کرد: امیدواریم در قالب این تفاهم نامه بتوانیم لبخند و شادی را به جامعه مددجویان بهزیستی به ارمغان بگذاریم و لذت شادی بخشیدن درآستانه  نوروز 99 نصیبمان شود و آنچه شایسته مددجویان استان خراسان رضوی است در این طرح به اجرا در بیاید.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی عنوان کرد: این مشارکت و همدلی باعث افزایش سرمایه ای اجتماعی است.

سیدرضا نبوی مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای باما نیز گفت: برای اولین بار مشتریان، تامین کنندگان کالا و کارکنان هلدینگ باما در یک پویش خداپسندانه مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: این طرح در ایام نوروز برگزار می شود اما می تواند در سایر ایام سال و نیز با هدف خدمت به جامعه هدف بهزیستی اجرا شود.

کد خبر 14177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد