22پروژه بهزیستی استان یزد افتتاح می شود

همزمان با سی و نهمین سال تشکیل بهزیستی در کشور، 22پروژه بهزیستی استان یزد افتتاح می شود.

رئیس روابط عمومی بهزیستی استان یزد با اعلام این خبر گفت: امسال گرامیداشت هفته بهزیستی از 22 لغایت 28 تیرماه با شعار« به زیستن در گام دوم؛ شفافیت، توانمندسازی، ارتقاء سلامت اجتماعی» در نظر گرفته شده است.
زهرا شاه شوازی افزود: در همین راستا بهزیستی استان یزد 92 برنامه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی در قالب افتتاح مراکز تحت نظارت، برگزاری نشستهای آموزشی در سراسر استان در نظر گرفته است.
وی در خصوص پروژه های افتتاحی بهزیستی در این هفته گفت: 8 پروژه در حوزه اجتماعی شامل: مرکز اورژانس اجتماعی اشکذر، مرکز شبه خانواده پسران یزد، مراکز رفاه خانواده و کودک و کارگاه کاربافی گروه همیار زنان سرپرست خانوار طی این هفته افتتاح می شود.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی با اشاره به افتتاح نخستین مرکز اتیسم در میبد گفت: در حوزه توانبخشی نیز  مرکز روزانه آموزشی، توانبخشی بیماران روانی مزمن  افتتاح و کلنگ زمین ساختمان انجمن معلولین اردکان به زمین زده می شود.
 وی از افتتاح 5 مرکز مشاوره و امور روانشناختی در این هفته خبر داد و گفت: این مراکز در راستای ارائه خدمات روانشناختی به فرد، خانواده و جامعه در شهرستانهای مهریز، میبد و یزد افتتاح می شود.
شاه شوازی افزود: در حوزه مشارکتهای مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی نیز 4موسسه تحت نظارت بهزیستی شامل:  موسسه خیریه علی اصغر(ع)، کارگاه اشتغال مددجویی، موسسه خیریه طلوع مهربانی، کارگاه قالی بافی جامعه معلولین بافق به بهره برداری می رسد.
گفتنی است؛ برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان، افتتاحیه طرح مشارکت دانش آموزی در خاتم، اختتامیه طرح آگاه سازی دانش آموزان و غربالگری ژنتیک دانش آموزان، اختتامیه جشنواره قران و عترت بهزیستی، از دیگر برنامه های بهزیستی به مناسبت گرامیداشت این هفته است.

کد خبر 1416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد